תפריט סגור

הגברת לחץ מים

הגברת לחץ מים בבית מהרגע להרגע
סיימת את יום העבודה הלחוץ, הגעת הביתה וכל מה שמתחשק לך היא מקלחת מפנקת שתשטוף ממך את כל תלאות היום. אך ברגע שהברז מתחיל להתיז את המים, מתקבל זרזיף קטן ומעצבן שבקושי מספיק לשטיפת ידיים? האינסטלטורים שלנו מכירים את הבעיה הזו ויכולים להגיע אליך כבר עכשיו כדי לבצע הגברת לחץ מים במקלחת במהירות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!

הגברת לחץ מים שירות 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור מומחה להגברת לחץ מים מחיר אטרקטיבי החל מ 800 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין מומחה להגברת לחץ מים להיום!

להזמנת מומחה להגברת לחץ מים חייגו: 050-830-3889

הגברת לחץ מים
הגברת לחץ מים באמצעים ביתיים

נתחיל בחדשות טובות – ניתן להגביר לחץ מים מבלי לקרוא לאינסטלטור, רק אם הבעיה קיימת בברז אחד ספציפי. הסיבה לכך היא ככל הנראה הצטברות אבנית בסנן של הברז וניתן לפתור את התקלה במהירות וללא צורך בידע טכני או ציוד כזה או אחר. כל מה שצריך לעשות הוא לפרק את הסנן מהברז באמצעות מפתח שוודי ולנקות את הסנן בעזרת שימוש בחומץ ביתי מהול במים או על ידי שימוש בתכשיר להסרת אבנית שניתן לקנות ברשתות שיווק מזון או בחנויות לחומרי בניין. במקרה והסנן ישן ולא ניתן לנקות אותו, נמליץ לך לרכוש סנן חדש וליהנות מזרם איתן. במידה והפתרון הזה לא הצליח להגביר את זרם המים, כנראה שיש צורך לקרוא לאינסטלטור ועדיף שיהיה מומלץ על מנת לבצע הגברת לחץ מים בדירה שלך.

איך לדעת מתי הגיע הרגע להזמין הגברת זרם מים בבית?

ישנם שני גורמים שעלולים לשבש את זרימת המים התקינה בבית. אחד מהם הוא צנרת ישנה שעשויה ממתכת מכיוון שעם הזמן הצנרת צוברת חלודה ומתחילה להיאטם ולהחליש את זרם המים. אינסטלטור טוב לאחר ביצוע בדיקת לחץ מים יוכל להתקין מעקפים שיצאו משעון המים ומהדוד ובכך לפטר את הצנרת הבלויה ולהחזיר את זרם המים התקין.
זהו פתרון פלסטר מכיוון שהמעקפים מעבירים זרם חזק מאוד דרך צינור אטום יחסית כך שעם הזמן הלחץ יעשה את שלו וככל הנראה שיקרה פיצוץ בצנרת הסתומה.
יכול להיות מצב בו זרם המים הקרים יהיה תקין אך זרם המים החמים יהיה חלש. הגורם לכך הוא דוד המים שלך ואנחנו נסביר מה הסיבה. הדוד שואב מים משעוני המים, מחמם אותם ומזרים אותם חזרה לבית כשהם חמים, כך שאם המים נכנסים אליו בצורה תקינה הם צריכים גם לצאת חזרה אל הבית בצורה תקינה. במידה ורק המים החמים חלשים, ככל הנראה שישנה תקלה בדוד שאינסטלטור יוכל לפתור לך בלי בעיה.

משאבה להגברת לחץ מים

תפקידו של המכשיר הזה הוא להגביר את לחץ המים על ידי שאיבה של מים והזרקה שלהם בצינורות המים שבבית שלך. כאן המקום להזכיר שאם הצנרת אצלך סתומה, המשאבה לא תעזור כי המים לא יוכלו לעבור כך שיש להשתמש במשאבה רק במקרים הבאים:

  • מגורים בקומה גבוהה
    זרם המים המגיע משעוני המים לא תמיד יהיה חזק מספיק כדי לטפס לקומות גבוהות ולכן ניתן "לעזור" לו על ידי התקנת של משאבה להגברת לחץ מים.
  • צנרת עירונית ישנה
    תנופת הבנייה בערים הגדולות גורמת לעומס רב על מערכות המים העירוניות ולכן יכולים להיות מקרים בהם הזרם יהיה חלש עוד לפני שהוא מגיע לשעון המים שלך.
  • פינוק
    כולנו אוהבים את זרם המים החזק שיש בבתי מלון. ובכן, זה סוד הקסם של המלון – הם מתקינים משאבה להגברת לחץ מים במקלחת וכך מאפשרים לך ליהנות ממקלחת בזרם חזק ומפנק במיוחד.

כמה עולה הגברת לחץ מים?

כל עבודת הגברת לחץ מים שונה מהשנייה ולכן ישנו טווח מחירים אשר נע בין עבודות קלות לעבודות מורכבות. אך זה לא באמת משנה מכיוון שאצלנו בפורטל אינסטלטורס ניתן לקבל את העבודה האיכותית ביותר, במחירים הנוחים ביותר!

סוג השירות

מחיר השירות

הגברת לחץ מים בבית

החל מ – 800 ₪

התקנה של נקודת מים בדירה

החל מ – 800 ₪

התקנת שסתום אל חוזר

החל מ – 400 ₪

התקנת מייבש כביסה מעל מכונת כביסה או מתחת

החל מ – 300 ₪

החלפת סיפון

החל מ – 350 ₪

החלפת ברז

החל מ – 250 ₪
טיפול בסתימה באמבטיה החל מ – 350 ₪

להזמנת מומחה להגברת לחץ מים חייגו: 050-830-3889

הגברת לחץ מים בדירה

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן